Om oss

Hos oss er det totalt 15 barn som koser seg hver dag i våre lokaler. Vi har i tillegg en lekeplass på vårt fellesområde. Vår barnehage har en filosofi om at aktive barn er lykkelige barn.

Humor, oppfinnsomhet og undring preger vår hverdag :-)

Våre barn leker i små og store grupper, på tvers av alle aldre og vi har dager hvor de med samme alder er i grupper sammen. Barnehagen har en egen skolegruppe som jobber med forberdelser til skolestart.

Barnehagen har nært samarbeid med Vikåsen skole, hvor vi trofast sitter på første rad på alle forestillinger/underholdning.

Hver vår avslutter vi barnehageåret med en liten kunstutstilling og underholdning av barna. Her er alle foreldre, søsken, besteforeldre, tanter osv velkommen :-)

Lekeplassen- og Nydammen familiebarnehage har egen lukket Facebook side hvor bilder fra hverdagen legges ut daglig.

Lekeplassen- og Nydammen familiebarnehage

Nydammen familiebarnehage