Stiftelsen Norsk Luftambualnse

21.06.2014 00:32

Nyttig og viktig informasjon fra Norsk Luftambulanse.

Kjære foresatte og ansatte i LEKEPLASSEN FAMILIEBARNEHAGE

Din barnehage har et samarbeid med Stiftelsen Norsk Luftambulanse. Hensikten er å kunne formidle temaer som innebærer trygghet for deg og dine. Vi har sendt denne e-post til barnehagen, som igjen videresender til dere. Vi håper du setter pris på denne informasjonen.

Klikk på denne linken: Riktig pakking av bil . Her finner du temaark som omhandler Riktig pakking av bil. Sommeren står for dør med ferie og utflukter. Temaarket viser hvordan man skal pakke bilen slik at løse gjenstander ikke blir til fare for barn og voksne. De viktigste minuttene i livet er nemlig gjerne ikke de du tror det vil være. Bruk noen små minutter på å lese temaarket. Skriv den gjerne ut.

På forhånd tusen takk. Sammen kan vi hjelpe hverandre til en tryggere hverdag for både små og store. Spre gjerne temaarket videre til andre du tror kan ha nytte av det.

Se også film om ”Riktig pakking av bil” på helikopterbarna.no.

Vi ønsker dere en trygg og fin sommer.

Stiftelsen Norsk Luftambulanse

PS: vi har også egen Facebookside til dette prosjektet, søk på Helikopterbarna - Norsk Luftambulanse.

Lekeplassen- og Nydammen familiebarnehage

Nydammen familiebarnehage